Ny BEHA Smartheater app

28.04.2023

Beha Smartheater 2.0 (for Android og iOS mobiler) er nå lagt ut i Play Butikk og App Store, og den gamle vil derfor ikke lenger være tilgjengelig.

Hva må du gjøre?

  1. Last ned den nye BEHA Smartheater 2.0-appen (versjon 2.0).
  2. Etter å ha lastet ned den nye appen, opprett en ny konto.
  3. For å koble til varmeovnene igjen, må du:
    1. Sett ovnen i sammenkoblingsmodus (Linkup). Trenger du hjelp til dette kan du lese brukerveiledningen som fulgte ovnen ved kjøp, eller gå til Beha Smartheater app (vi har for lagt den til på denne siden, se under).
    2. Slå ruteren av og på.
    3. Følg instruksjonene for tilkobling i appen.

Etter å ha koblet til ovnene må du manuelt stille inn temperaturer fra appen eller lage en tidsplan, da ingen data er overført fra din nåværende appkonto.

Manual til Beha Smartheater 2.0 app

Har du spørsmål angående våre produkter så kan du kanskje finne svar under Ofte stilte spørsmål. Hvis du skal ha reservedeler til et Beha-produkt, kan du finne og bestille dem selv i vår nettbutikk for reservedeler som kan benyttes både av profesjonelle serviceverksteder og privatpersoner. Ellers kan kanskje en av knappene under være til hjelp?

Kontakt oss

Hovedkontor

Postadresse:
Beha Elektro AS
Evjeløkka 3, 1661 Rolvsøy, Fredrikstad

Besøksadresse:
Evjeløkka 3, 1661 Rolvsøy, Fredrikstad

Sentralbord: 35 51 62 50
E-post: post@beha.no

Ordrekontor

Telefon: 35 51 62 70

Service & reservedeler

Telefon: 35 51 62 90    
E-post: service@beha.no

Bestille reservedeler?

I vår nettbutikk for reservedeler kan både profesjonelle serviceverksteder og privatpersoner bestille deler til Behas produkter. NB! Se veiledning under for hvordan du finner modell, type og serienummer på ditt produkt før du bestiller.

Trenger du hjelp til å koble Beha Smartovn til Wi-Fi?

Retur av kasserte
produkter

Beha Elektro AS tar ansvar for miljøvennlig retur og gjenvinning gjennom å være med i NORSIRKs produsentansvarsordning.

NORSIRK er et landsdekkende, bransjeeid og nonprofit returselskap for innsamling, gjenvinning og miljøriktig håndtering av EE-avfall (elektrisk og elektronisk avfall), batterier og emballasje.

NORSIRK henter EE-avfall, batterier og emballasje fra ca 2500 hentesteder i hele Norge, primært fra forhandlere av elektriske og elektroniske produkter og fra kommunale og interkommunale avfallsmottak.

Alle privatpersoner kan levere EE-avfall gratis til kommunale avfallsmottak eller til forhandlere/butikker som selger samme type produkter.

Næringsdrivende kan også levere til de samme stedene, men de vil kunne belastes for et vederlag ved innlevering. Alternativt vil forhandler kunne kreve nykjøp av tilsvarende mengde EE-produkter. Les mer om NORSIRK på www.norsirk.no

Her finner du en landsdekkende oversikt over hvor du kan levere avfall: www.sortere.no

Hvordan finner jeg
modellbetegnelse og
serienummer på mitt
Behaprodukt?

Når du skal bestille reservedeler til et Beha-produkt, må du vite hvilken modell ditt produkt er. Enten du tar kontakt med kundeservice, eller går inn i vår nettbutikk for reservedeler så sørg for at du har informasjon om modell, type og serienummer som står på typeskiltet. Under følger en oversikt over typeskiltene våre, og hvor du finner typeskiltet på forskjellige produkter.

1

Her finner eksempler på hvordan typeskiltet på ditt Beha produkt kan se ut:

Typeskilt A
Typeskilt B
Typeskilt C
Typeskilt D
2

Velg en kategori for å vise plassering av typeskilt..

Servicekontakter

Skriv inn stedsnavn eller postnummer så får du opp alle som er registrert
som serviceverksted for elektriske produkter i det området du søker.